טקסט הודעת פורום
4/18/2008 6:14:00 PM
בני אליאב
חוות דעת gt i drive 54
נושא:
חוות דעת gt i drive 54
תאריך:
4/18/2008 6:14:00 PM
מחבר/ת:
בני אליאב
אני רוכב xc בעיקר שבילים וקצת סינגלים האם האופניים האלה מתאימות לסיגנון הרכיבה הזה ואם מישהו מכיר אותם אשמח לקבל המלצות
חזרה לפורום