נושא: מה אם אופני גרי פישר תאריך: 4/18/2008 7:12:00 PM
מחבר/ת: מאיה שמולביץ
נכנסתי לאתר והסתכלתי על אופני הנשים שלהם (יש להם מבחר ממש גדול) וניפיתי בעזרת השאלון את אלו שאני לא צריכה ויצאתי אם ארבעת הדגמים הבאים (שנמצאים מינוס פלוס בטווח המחירים שלי לאחר המרה לשקלים): http://www.fisherbikes.com/bike/compare/components/kaitai/mako/tarpon/advance/
לי דווקא הם נראים ממש סבבה. נראה לך שהם יוכלו לספק לי את מה שאני צריכה: רכיבה עירונית בעיקר(מדרכה, כביש, שבילי עפר) אם קצת נסיעות ספורט?
|