הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2008 7:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיה שמולביץ עם תוכן  מה אם אופני גרי פישר
נושא: מה אם אופני גרי פישר תאריך: 4/18/2008 7:12:00 PM
מחבר/ת: מאיה שמולביץ

נכנסתי לאתר והסתכלתי על אופני הנשים שלהם (יש להם מבחר ממש גדול) וניפיתי בעזרת השאלון את אלו שאני לא צריכה ויצאתי אם ארבעת הדגמים הבאים (שנמצאים מינוס פלוס בטווח המחירים שלי לאחר המרה לשקלים):
http://www.fisherbikes.com/bike/compare/components/kaitai/mako/tarpon/advance/

לי דווקא הם נראים ממש סבבה. נראה לך שהם יוכלו לספק לי את מה שאני צריכה: רכיבה עירונית בעיקר(מדרכה, כביש, שבילי עפר) אם קצת נסיעות ספורט?


חזרה לפורום