טקסט הודעת פורום
4/18/2008 7:24:00 PM
רן
שאלה על בולם זעזועים אחורי
נושא:
שאלה על בולם זעזועים אחורי
תאריך:
4/18/2008 7:24:00 PM
מחבר/ת:
רן
אני רוכב די מתחיל ויש לי specelized hard rock עם בולם קדמי בלבד האם אפשר להרכיב עליהם בכלל בולם אחורי ואם כן אז איזה?
תודה מראש
חזרה לפורום