הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2008 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  אני רוכב..
נושא: אני רוכב.. תאריך: 4/18/2008 11:40:00 PM
מחבר/ת: avi a

על האופניים הללו קצת יותר משנה, ולהגיד את האמת, למה שציינת הם עשויות להיות מעולות בשבילך..
אישית, אני מאוד מרוצה מהאופניים כשאני רוכב למה שהן מיועדות, שזה למעשה קרוס קאנטרי,
בשום פנים ואופן אין לרכב איתם יותר מדי אגרסיבי ובכלל, בקפיצות של יותר ממטר, יש סיכוי ממשי לגרימת נזק.
אני רוכב על דגם 2006 ומרוצה מאוד מהמכלולים מלבד בלמים ששדרגתי, חוץ מזה הכול
עובד סבבה ומקווה שימשיך לעבוד..
בסך הכל אופניים דיי מפונקות שדורשות תשומת לב וטיפולים מדי פעם כי מתלה האיי-דרייב
מאוד רגיש יחסית, אבל זה המחיר שצריך לשלם בשביל הנוחות..
בטיפולים אני מתכוון גירוז צירים בעיקר.. הבולמים ומערכות ההילוכים מאוד אמינים ועושים עבודה טובה.
שורה תחתונה, לך על זה אם מה שרשמת זה יהיה הייעוד שלהם.


חזרה לפורום