טקסט הודעת פורום
4/19/2008 12:09:00 AM
מאיה שמולביץ
היי
נושא:
היי
תאריך:
4/19/2008 12:09:00 AM
מחבר/ת:
מאיה שמולביץ
תודה על ההמלצה אך אני תחת תקציב (מקסימום 2000 ש"ח ובמתיחה עוד יותר מקסימלית 2500) תודה אבל כרגע התג מחיר גבוה לי מדי.
תודה בכל זאת.
חזרה לפורום