הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2008 3:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית להב עם תוכן  נגנבו לי בת"א אופני מרידה
נושא: נגנבו לי בת"א אופני מרידה תאריך: 4/19/2008 3:58:00 AM
מחבר/ת: עמית להב

מאזור טרומפלדור-טשרניחובסקי
קלאהרי 8
בצבע צהוב זרחני ושחור..
סיכוי סביר שהחליפו להן אוכף, אבל מה שהיה עליהן בעת הגניבה היה כיסא גדול ובולט של קרוזרים+בולם.
כל מידע ישמח, תודה!!
חג שמח!!!


חזרה לפורום