טקסט הודעת פורום
| 4/19/2008 3:58:00 AM |
|
נושא: נגנבו לי בת"א אופני מרידה תאריך: 4/19/2008 3:58:00 AM
מחבר/ת: עמית להב
מאזור טרומפלדור-טשרניחובסקי קלאהרי 8 בצבע צהוב זרחני ושחור.. סיכוי סביר שהחליפו להן אוכף, אבל מה שהיה עליהן בעת הגניבה היה כיסא גדול ובולט של קרוזרים+בולם. כל מידע ישמח, תודה!! חג שמח!!!
|
חזרה לפורום |
|
|