טקסט הודעת פורום
| 4/19/2008 11:39:00 AM |
|
נושא: נעליים תאריך: 4/19/2008 11:39:00 AM
מחבר/ת: דורון מ
הברגים הם בשביל הקליטים אל תיזרוק בטעות אני לא מכיר את סוג הנעליים האלה אבל אני היתחלתי עם פשוטות היום אני רוכב עם הספשליזד בכול מיקרה סוליה רכה מדי לבסוף יתלש הקליט עינין של זמן
|
חזרה לפורום |
|
|