הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2008 12:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס איסר עם תוכן  הפדלים כבר באים עם ברגים לקליטים
נושא: הפדלים כבר באים עם ברגים לקליטים תאריך: 4/20/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת: אלכס איסר

אם הברגים שיש לך קטנים, אז הם סתם שם, כדי להחזיק מכסה פלסטיק זמני במקום הקליט.
אם הם גדולים, אז הם מוברגים בקדימה של הנעל כדי לתת להם יותר אחיזה בקרקע.
520 של שימנו יהיו פדלים טובים בתור התחלה. יחסית זולים, ואפשר לשלוט בקלות במתח של הקפיץ.


חזרה לפורום