הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2008 10:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שאלה של טעם, ושל סגנון
נושא: שאלה של טעם, ושל סגנון תאריך: 4/20/2008 10:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני התחלתי עם שטוחים ועברתי למחובר. רק לאחרונה, כשהתחלתי עם רכיבה אגרסיבית, חזרתי לפלאטים - וגם זה, רק ברכיבות מסוימות.

לימוד הדיווש עם פדלים מחוברים הוא פשוט, ולוקח מספר רכיבות. ישנם רבים שלא רואים את עצמם חוזרים לרכב לא מחוברים, ואפילו מתחרי DH מסוימים שרוכבים מחוברים.

אם אתה ממש מתחיל, עדיף להיות לא מחובר עד שתגי לשליטה סבירה באופניים.
אם אתה כבר שולט באופניים ברמה סבירה - לך על החיבור. לדעתי - תהנה מכל רגע.

בהצלחה


חזרה לפורום