טקסט הודעת פורום
| 4/20/2008 11:06:00 PM |
|
נושא: דבר נוסף לחשוב עליו.. תאריך: 4/20/2008 11:06:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
גם אם המחיר טוב והשילדה טובה, מה לגבי ההתאמה? לא כל המידות אצל כל היצרנים דומות. צריך לרכב על האופניים כדי להתאים את המידה הנכונה. חבל שתקנה שילדה ותגלה מאוחר יותר שהיא לא מתאימה לך.
|
חזרה לפורום |
|
|