טקסט הודעת פורום
| 4/21/2008 12:37:00 AM |
|
נושא: צודק בהחלט תאריך: 4/21/2008 12:37:00 AM
מחבר/ת: Michael Meyer
הם אמנם ביקשו מידות שלי אבל אין כמו רכיבת ניסיון. סיבה נוספת להתלבטות.... :confused:
אני מניח שאין מישהו במחוזותינו שיש לו את השילדה הנ"ל נכון?!?
|
חזרה לפורום |
|
|