טקסט הודעת פורום
| 4/21/2008 6:45:00 AM |
|
נושא: תלוי בטיב הנעל תאריך: 4/21/2008 6:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לי יש נעליים "רכות" כבר מעל שנתיים של התעללות, וחוץ מלכלוך אין שום בעיה.
שמעתי על נעליים שמתפרקות אחרי כמה חודשים, אבל זה לא בהכרח בגלל שהן יותר קשות או פחות.
|
חזרה לפורום |
|
|