נושא: אני חייב להחליט עד מחר, אני אודה מאוד לעזרה תאריך: 4/22/2008 3:49:00 PM
מחבר/ת: רפאל שטיינמץ
האם לקחת את ה GARY FISHER WHAOO או את ה TREK 4300.
אני חייב להחליט עוד היום. אני שוקל 100 ק"ג, גובה 1.70. האופניים מיועדות לנסיעה בעיקר בעיר ואולי קצת בשבילים. אני רק מתחיל עכשיו.
אודה מאוד לתשובה ולעצה למה כן ולמה לא. תודה.
|