נושא: תלוי בייעוד של האופניים והתקציב שלך תאריך: 4/22/2008 6:03:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
תשמע אם אתה מחליף אופניים מה הטעם לקנות באותו רמה צריך לקנות אופניים ברמה יותר גבוהה בהרבה. האופניים שמומולצות לך תלוי בסגנון שאתה רוכב.איזה סגנון אתה בעיקר רוכב?יותר אורבן בתוך העיר פעלולים וזה או יותר בהרים ? אני הייתי מציע לך אם כבר אתה משקיע כל כך הרבה(4 וחצי עולות הSCRAP) תקנה שיכוך מלא.נכון שהן יותר כבדות אבל בתכלס בהרבה יותר כיף ליסוע איתן מאשר בזנב קשיח.גם לי היו בהתחלה זנב קשיח ואז עברתי לש"מ ואמרתי לעצמי שבחיים יותר אני לא יקנה ז"ק כי חרא של דבר לעומת ש"מ. לגבי ש"מ אתה יכול לקנות משו של KONA יד שנייה במחיר שרצית לקות ת´סקראפ ואתה תשיג משו קטלני אחי תאמין לי לאתצטער.
|