הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2008 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  נוחות
נושא: נוחות תאריך: 4/22/2008 7:03:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

שלום רפאל.
לשתי זוגות האופניים מפרט רכיבים שווה ברמתו.
יש המלצות טובות לtrek.
ההמלצה שלי :קח את שתייהם לנסיעת מבחן,ובחר את הנוחות ביותר.
לא לשכוח לקנות קסדה.


חזרה לפורום