טקסט הודעת פורום
| 4/22/2008 7:03:00 PM |
|
נושא: נוחות תאריך: 4/22/2008 7:03:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
שלום רפאל. לשתי זוגות האופניים מפרט רכיבים שווה ברמתו. יש המלצות טובות לtrek. ההמלצה שלי :קח את שתייהם לנסיעת מבחן,ובחר את הנוחות ביותר. לא לשכוח לקנות קסדה.
|
חזרה לפורום |
|
|