טקסט הודעת פורום
| 4/22/2008 10:45:00 PM |
|
נושא: wtb 2.5 dh תאריך: 4/22/2008 10:45:00 PM
מחבר/ת: זוהר ביטון
לואי יש בחנות של היבואן של רייד-פוקס צמיג 2.5 במיוחד לדאון היל עם דפנות עבות יותר מצויין גם לטיובלס ביתי אם זה מעניין אותך עולה 190 שקל לצמיג נראה לי
|
חזרה לפורום |
|
|