הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2008 10:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זוהר ביטון עם תוכן  wtb 2.5 dh
נושא: wtb 2.5 dh תאריך: 4/22/2008 10:45:00 PM
מחבר/ת: זוהר ביטון

לואי יש בחנות של היבואן של רייד-פוקס צמיג 2.5 במיוחד לדאון היל עם דפנות עבות יותר מצויין גם לטיובלס ביתי אם זה מעניין אותך עולה 190 שקל לצמיג נראה לי


חזרה לפורום