הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2008 12:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  התיעצותת
נושא: התיעצותת תאריך: 4/23/2008 12:16:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

אני מתבט אם להחליף את האופניים שלי בתמורת fuji דגם 2008 שהציאו לי בחנות אמרו לי שהדגם פרי רייד והכל חזק ביותר אבל עדיין האיכות של הנורקו והחוזק שלהם את הדגם של הפוג´י אני עוד לא יודע אבל אני רק רוצה המלצות מה כדאי לעשות!!!


חזרה לפורום