הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2008 12:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  פוגי זו חברה טובה וידוע אבל
נושא: פוגי זו חברה טובה וידוע אבל תאריך: 4/23/2008 12:23:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

הכול תלוי בדגם שמציעים לך
מה, איזה דגם?
האם דגם לפי הגדרת יצרן מיועד לפרי-רייד או שזהו דגם אול-מאונטיין ארוך מהלך!?
האם הוא מתאים לדרישות שלך?
מה המחיר, האם תמורה טובה למחיר?
האם יש דגמים אחרים באותה רמת מחיר שיעשו את העבודה טוב יותר ויתאימו לך יותר?
צריך לבדוק הרבה מאוד פרמטרים בעת החלפת האופניים ולא לשדרג אוטומטית לאופניים עם מהלך ארוך יותר!
אבל תעדכן ובהצלחה


חזרה לפורום