הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2008 2:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  תוודה
נושא: תוודה תאריך: 4/23/2008 2:04:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

תודדה רומן אבל תדגם עדין אני לא יודע אני רק יודע שהדגם זכה לאופני השנה משהו שאמרו לי ואמרו לי שהם יותר טובות ממה שיש לי עכשיו המחיר הוא 7900 משהו כזה והוא נותן לי על הנורקו שלי 4000 ככהשיצא לי 3900 בערך הואאמר לי שהדגם יותר חזק מהנורקו ויותר טוב אבל נראה אותם ואני יחליט בכל זאת תודההה!!!


חזרה לפורום