טקסט הודעת פורום
4/23/2008 8:15:00 PM
אורי ה
haro shift r5 2008
נושא:
haro shift r5 2008
תאריך:
4/23/2008 8:15:00 PM
מחבר/ת:
אורי ה
רציתי לשמוע קצת חוות דעת על האופניים האלה.
אם מישהו מכיר ויכול להמליץ אשמח.
חזרה לפורום