הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2008 8:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 4/23/2008 8:52:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי היו shift r5 2006,אופניים מצויינות,מכלולים טובים ביחס למחיר.
יכולות לסבול התעללות(דרופים).קצת כבדות אבל מומלצות בחום.


חזרה לפורום