טקסט הודעת פורום
4/23/2008 8:52:00 PM
זיו קנטור
haro
נושא:
haro
תאריך:
4/23/2008 8:52:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היו shift r5 2006,אופניים מצויינות,מכלולים טובים ביחס למחיר.
יכולות לסבול התעללות(דרופים).קצת כבדות אבל מומלצות בחום.
חזרה לפורום