הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 8:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  Haro Sonix
נושא: Haro Sonix תאריך: 4/24/2008 8:42:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

לא מזמן התלבטתי בין הדגמים של הארו גם הארו שיפט5, שנראו מעט חלשות, ולבסוף השקעתי מעט יותר ועליתי ברמה להארו סוניקס, ההבדל במחיר לא נוראי ורמת המכלולים טובה יותר.
האופניים טובות מאוד, סובלות התעללויות והתרסקויות, מרככות את השטח וההרגשה מעולה בעיקר אם אתה מגיע מתחום של זנב קשיח, תרגיש הבדל גדול. :rating:



חזרה לפורום