הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 11:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני ברגר עם תוכן  למיטב ידעתי ה R5 כבר לא מיוצרות
נושא: למיטב ידעתי ה R5 כבר לא מיוצרות תאריך: 4/24/2008 11:10:00 AM
מחבר/ת: בני ברגר

אני אישית רוכב על R3, ומעוד מרוצה מהם, ולכן אני אישית ממליץ על הדגם הזה.
ההמלצה שלי היא אחרי שרכבתי כבר כ 600ק"מ ב 4 חודשים החל מסיגלים ביער בן-שמן,בארי והרי אילת.

בקרו באתר הבית שלי
web.2all.co.il/bennyberger


חזרה לפורום