נושא: למיטב ידעתי ה R5 כבר לא מיוצרות תאריך: 4/24/2008 11:10:00 AM
מחבר/ת: בני ברגר
אני אישית רוכב על R3, ומעוד מרוצה מהם, ולכן אני אישית ממליץ על הדגם הזה. ההמלצה שלי היא אחרי שרכבתי כבר כ 600ק"מ ב 4 חודשים החל מסיגלים ביער בן-שמן,בארי והרי אילת.
בקרו באתר הבית שלי web.2all.co.il/bennyberger
|