טקסט הודעת פורום
4/24/2008 1:11:00 PM
זיו קנטור
HARO SONIX
נושא:
HARO SONIX
תאריך:
4/24/2008 1:11:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היו sift5 ועברתי לsonix,שתי הזוגות מצויינות,הsonix כמובן יותר נוחות,
נראה לי שהם גם קלות יותר,אבל לא בדקתי. :suss:
חזרה לפורום