הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  HARO SONIX
נושא: HARO SONIX תאריך: 4/24/2008 1:11:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי היו sift5 ועברתי לsonix,שתי הזוגות מצויינות,הsonix כמובן יותר נוחות,
נראה לי שהם גם קלות יותר,אבל לא בדקתי. :suss:



חזרה לפורום