הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 3:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  התייחסתי לסוניקס
נושא: התייחסתי לסוניקס תאריך: 4/24/2008 3:48:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

על שיפט חמש רכבתי בערך 20 דקות, מרגישים את ההבדל לטובת הסוניקס


חזרה לפורום