טקסט הודעת פורום
4/24/2008 3:48:00 PM
רז רפאלי
התייחסתי לסוניקס
נושא:
התייחסתי לסוניקס
תאריך:
4/24/2008 3:48:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
על שיפט חמש רכבתי בערך 20 דקות, מרגישים את ההבדל לטובת הסוניקס
חזרה לפורום