נושא: לפי מה שתיארת תאריך: 4/24/2008 7:41:00 PM
מחבר/ת: amir fr
זה נשמע שיש חופש בבושינג( הספייסרים שמונעים מהבולם לזוז בצורה אופקית בנק´ העיגון של הבולם). חיזוק בדר"כ פותר את הבעיה עד הנסיעה הבאה ואז החופש חוזר. מכיוון שמופעל בנק´ אלו עומס רב בדמות כל הכוחות הפועלים על הבולם בניצב לכיוון פעולתו ישנה שחיקה של הבושינגים.
החלפת בושינג הינה עניין די שגרתי ומחיר של בושינג חדש כולל הרכבה לא צריך לעלות מעל 50 ש"ח אלא אם כן הינו במידה שאין בחנות וצריך להזמין (לדעתי אם אתה מטפל בחנות מסוימת באופן קבוע אפילו פחות מ 50 ) \מצורפת תמונה בה סימנתי את הבושינג......
נ.ב.
נסיעה אגרסיבית כאשר הבולם אינו מקובע ב 100 אחוז עלולה לגרום לו לנזק בעיקר כיפופים למוט החיצוני
החיצים מסמנים את כיוון הכוחות שהבושינג "מונע" מלעבור לבולם
|