הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  יש לי שיטה מעולה
נושא: יש לי שיטה מעולה  תאריך: 4/24/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

תיקח פחית שתיה ותגזור חתיכה בצורת עיגול, תכניס את החתיכה באיזור הבשינג בכל צד.
כמו כן אם יש חופש שכל פעם משתחרר, תשתמש בסוג של דבק בצבע כחול מיוחד להברגות יש אותו בכל חנות אופנים(אני אישית לקחתי ברוזן מינץ) ובשביל כמה טיפות זה גם חינם(שים את הדבק הזה על הבורג שנוטה להשתחרר ומיד תסגור עד הסוף).
מקווה שזה יפתור חלק מהבעיות


חזרה לפורום