נושא: מחזקים לי אותם ועדיין יש ת´רעשים.. תאריך: 4/24/2008 8:32:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
בפעם האחרונה שחיזקו לי שמו גם דבק ועכשיו אם אני מנסה עודלחזק אי אפשר פשוט או שצריך מפתח עם מוטות ארוכים יותר(לקונטרה חזקה יותר). יכול להיות שיש בעיה בושינג?או שזה עניין שגרתי? וראיתי באיזה מקום שבנאדם כתב שכדי לתקן את החופש בציר האחורי של הבולם(נשמע אותה בעיה כמו שלי) הוא היה צריך להזמין קיט של 360 דולר מאיירון הורס שזאת גם החרה שלי.
|