הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2008 8:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  זה מה שעשו לי..
נושא: זה מה שעשו לי.. תאריך: 4/24/2008 8:34:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

אבל משום מה עדיין יש רעשים ואני לא חושב שאני רוכב כל כך אגרסיבי שזה ישתחרר אחרי הדבק שאמור להיות פתרון הסופי.


חזרה לפורום