טקסט הודעת פורום
4/24/2008 8:34:00 PM
דרור דרגן
זה מה שעשו לי..
נושא:
זה מה שעשו לי..
תאריך:
4/24/2008 8:34:00 PM
מחבר/ת:
דרור דרגן
אבל משום מה עדיין יש רעשים ואני לא חושב שאני רוכב כל כך אגרסיבי שזה ישתחרר אחרי הדבק שאמור להיות פתרון הסופי.
חזרה לפורום