נושא: הבעיה די מוכרת תאריך: 4/24/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: amir fr
לדעתי אתה צריך לפרק את הבולם ולחפש סימני שחיקה על הבושינג או חוסר סימטריה בין שני החלקים. אם הבושינג נשחק(דבר שקורה) יש לשים חדש בגודל המתאים. אם באמת הבושינג שחוק כל חיזוק והדבקה יחזיקו זמנית בלבד ולבסוף החופש יחזור
אני מקווה שהבעיה באמת בבושינג כי הפתרון פשוט וזול. כמו כן כדאי לבדוק את הבורג המחבר לי קרה שהוא קיבל "בטן" ונוצר חופש בחיבור
בהצלחה..... ;)
|