הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2008 9:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  בונה גלגלים
נושא: בונה גלגלים תאריך: 4/25/2008 9:06:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

ליד חזקה שלום,
כיוון שאני צרכן פרטי ובתור שכזה אינני עוסק ברכש יום- יומי- לא אוכל להציג בפניך את סקר בוני הגלגלים בארץ, אך לעומת זאת כן אוכל להמליץ בחום על איתן לוי מ- רוזן- מינץ- ראשל"צ. הבחור בנה לי שני גלגלים DT SWISS 5.1D עם נבות ONIX ועם חישורים CHAMPION. אני רוכב עם הגלגלים הללו כבר יותר מחצי שנה ואין לי שום בעיה עמם. גם בדיקה יזומה על ידי לפני כשלושה חודשים לא הצריכה שום התערבות.
מקווה שעלה בידי לסייע לך.
כל טוב, אדי.


חזרה לפורום