נושא: פדלים כביש... תאריך: 4/25/2008 2:36:00 PM
מחבר/ת: שרון לנדאו
שלום לכם פרום אופני באתר הרים.. אני צריך הצעה לגבי בעיה שיש לי אם פדלים כביש.. אני רוכב על אופני כביש לאחרונה הרכבתי לאופנים פדלים מתאים והתחלתי להתאמן על זה.. ואחרי זמן מה החזרתי הפדלים הרגלים שהיו מוכבים על האופניים לפני זה.. אני רוצה עוד פעם לחזור לרכב אם הפדלים כביש רק שאני לא כול כך מסתדר אם השיחור מהיר.. אני חשבתי שאם אני יקנה טרינטר לעימונים ככה שאני ישפר את התורגול על שיחרור הפדלים האלה..
עוד משהו בקשר לזה מה זה Multi release cleat זה מתאים רק לאופני הרים אם גם כביש.. תודה לכם על העזרה שרון :)
|