הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2008 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  היה לי
נושא: היה לי תאריך: 4/25/2008 3:39:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

היה לי כאב כמו שאתה מתאר (בברך בחלק העליון כאב שנשאר גם ליום שלמחרת)
אצלי היתה בעיה של גובה כיסא הכיסא היה נמוך מידי ברגע שהעליתי אותו בכ-1 ס"מ הבעיה נפתרה מקווה שיעזור


חזרה לפורום