טקסט הודעת פורום
| 4/25/2008 3:39:00 PM |
|
נושא: היה לי תאריך: 4/25/2008 3:39:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
היה לי כאב כמו שאתה מתאר (בברך בחלק העליון כאב שנשאר גם ליום שלמחרת) אצלי היתה בעיה של גובה כיסא הכיסא היה נמוך מידי ברגע שהעליתי אותו בכ-1 ס"מ הבעיה נפתרה מקווה שיעזור
|
חזרה לפורום |
|
|