נושא: IRON HORSE warrior 6 2007 תאריך: 4/25/2008 5:21:00 PM
מחבר/ת: גיא לב-רן
שלום לכולם
רציתי לדעת איך החברה IRON HORSE ביחס לחברות אופניים המובילות היום (והדגם הספציפי הזה). אני לא מבין גדול באופניים,אז אם יש לאנשים נסיון עם החברה הזאת הייתי שמח לדעת. אני מתלבט בין זה לבין HARO SHIFT R5 2008.
תודה מראש
|