הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2008 12:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal עם תוכן  בעיה בפדל השמאלי
נושא: בעיה בפדל השמאלי תאריך: 4/26/2008 12:57:00 PM
מחבר/ת: eyal

שלום
אני די חדש אז סליחה מראש על הטעויות בהמשך...
בנסיעות האחרונות שלי שמתי לב שהפדל השמאלי קופץ חלק מהדרך ולא זורם בתנועה מעגלית...והיום בנסיעה הוא פשוט התפרק..ואז שמתי לב שגם הציר שיוצא מהשילדה וגם הפדל עצמו "מבפנים" שחוקים ולא בצורת ריבוע אלא יותר בצורת עיגול..+הבורג+ההברגה שמחזק את הפדל לציר שיוצא מהאופניים שחוק ..
השאלה היא כמה יעלה להחליף את הפדל השמאלי(מוט)+הציר שיוצא מהשילדה(לעניות דעתי -ציר מרכזי)-...באופניים יהיו בני שנה בעוד שבועיים-ויש עדיין אחריות יש מצב שזה במסגרת האחריות??(נקנו מרוזן)

תודה לעונים


חזרה לפורום