טקסט הודעת פורום
| 4/26/2008 2:24:00 PM |
|
נושא: אולי חיזוק ושיחרור תאריך: 4/26/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
אני לא רוכב כביש וגם לא מכיר את הפדלים שם, אבל בפדלים של וולגו או שימנו יש בורג אלן קטן שבזכותו אתה יכול לקבוע את הקושי של השחרור מהפדל.
אם אין שם בורג כזה אז אין לי מושג
|
חזרה לפורום |
|
|