נושא: רק לפי העין תאריך: 4/26/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
אם אתה רואה שהצמיג הולך ונגמר בדרך כלל רואים מהקוביות באמצע שנשחקים הכי מהר וגם יש סוגי צמיגים והמון חברות כך שקשה מאוד לקבוע לפי ק,מ אם אתה רוכב מקצועי אז האחיזה זה דבר מאוד חשוב ולפי זה תוכל לדעת מתיי לחליף צמיג ואיזה צמיג מתאים לקיץ ולדרדרת או בוץ אבל זה לרוכבים שלוקחים את הרכיבה צעד אחת קדימה :giveFinger:
|