נושא: האחריות מוטלת גם על הצרכן ! תאריך: 4/27/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
לאריאל שלום, אם כבר , לפי דבריך, נדלקה "המנורה האדומה" - יש להקפיא את המצב ולא לגרום להדרדרותו. לעניות דעתי, במקרה דנן, האחריות אינה חלה על מוצר. אם המוכר יאות, לפנים משורת הדין , לתקן את הדוושה וכל הנזק המותז שסביבה על חשבונו - תבוא על שניכם ברכה. גילוי נאות: המגיב הינו כלכלן בהשכלתו ועוסק יותר מ- 30 שנה במסחר. בהצלחה וכל טוב, אדי.
|