הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2008 2:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תמיר לביא עם תוכן  אם אפשר עוד חוות דעת על הברקסים
נושא: אם אפשר עוד חוות דעת על הברקסים תאריך: 4/27/2008 2:35:00 PM
מחבר/ת: תמיר לביא

הבעיה היא שאני מאוד מאוכזב מהברקסים שיש לי עכשיו על הארדי 3 שלי ורציתי לדעת אם בRITUAL אני ארגיש שינוי לטובה בבלימה


חזרה לפורום