טקסט הודעת פורום
4/27/2008 2:35:00 PM
תמיר לביא
אם אפשר עוד חוות דעת על הברקסים
נושא:
אם אפשר עוד חוות דעת על הברקסים
תאריך:
4/27/2008 2:35:00 PM
מחבר/ת:
תמיר לביא
הבעיה היא שאני מאוד מאוכזב מהברקסים שיש לי עכשיו על הארדי 3 שלי ורציתי לדעת אם בRITUAL אני ארגיש שינוי לטובה בבלימה
חזרה לפורום