נושא: מעוניין בהמלצות לאופניים לא יקרים תאריך: 4/27/2008 7:48:00 PM
מחבר/ת: itai
שלום, אני מחפש אפניים עד 1500 ש"ח. הצרכים שלי הם מעט כביש ושטח בעיקר לשבילים וסינגלים לא קשים במיוחד. אשמח להמלצות שיכולות להיות רלוונטיות (וגם לדעת איפה לקנות אותם במחיר טוב כמובן). לא אכפת לי לקנו יד שנייה אבל התרשמתי שפער המחירים ברמת המחיר הזאת כ- 200 ש"ח סה"כ בין חדש למשומש. האם זה לא סיכון שלא מצדיק את המחיר?
אשמח להמלצות (מותג ודגם).
תודה איתי
|