הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2008 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itai עם תוכן  מעוניין בהמלצות לאופניים לא יקרים
נושא: מעוניין בהמלצות לאופניים לא יקרים תאריך: 4/27/2008 7:48:00 PM
מחבר/ת: itai

שלום,
אני מחפש אפניים עד 1500 ש"ח. הצרכים שלי הם מעט כביש ושטח בעיקר לשבילים וסינגלים לא קשים במיוחד.
אשמח להמלצות שיכולות להיות רלוונטיות (וגם לדעת איפה לקנות אותם במחיר טוב כמובן).
לא אכפת לי לקנו יד שנייה אבל התרשמתי שפער המחירים ברמת המחיר הזאת כ- 200 ש"ח סה"כ בין חדש למשומש. האם זה לא סיכון שלא מצדיק את המחיר?

אשמח להמלצות (מותג ודגם).

תודה איתי


חזרה לפורום