נושא: אני לא מסכים תאריך: 4/27/2008 9:18:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
אני מוכר אופניים יד שניה בהנחה של 600 ש"ח שזה יותר מ-30% הנחה ועוד לא פנו אלי. במחיר של 1500 ש"ח אתה יכול לקנות אופנים יד ראשונה ברמה מאוד בינונית או לקנות טובות משמעותית ביד שניה באותו מחיר בדיוק. הבלאי של אופני ז"ק כניסה הוא גם פחות משמעותי.
|