טקסט הודעת פורום
| 4/27/2008 11:43:00 PM |
|
נושא: שימוש בחיפוש באתר תאריך: 4/27/2008 11:43:00 PM
מחבר/ת: Ofir Daniel
אני מתחיל באתר וניגשתי מיש לחיפוש על מנת לקבל תשובות לעמה שאלות
תוצאות החעפוש לדעתי אינן מוצגות בצורה אופימלית ויתרה מזאת לא ניתן לעבור לשרשור המלא הדן בנושא.
האם זה בעקבות תקלה או שמא פיספבתי משהוא?
|
חזרה לפורום |
|
|