נושא: רק הגעת ו.... תאריך: 4/28/2008 8:45:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
ברוך הבא,
אז ככה, קודם כל - כל הכבוד על כך שניגשת ישר לחיפוש! זה לא היה מושלם ועכשיו זה כמעט מושלם. ביצעתי שינוי שדחיתי כבר הרבה זמן. לאחר שתבחר בתוצאה המעניינת, תקליק על המשבצת עם החץ מצד ימין של השורה. אתה תגיע לדיון הספציפי עם ההודעה הספציפית פתוחה.
בוקר טוב
|