נושא: תשמע, מחקרים מסויימים הראו שמסוכן מאוד תאריך: 4/28/2008 10:42:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
בתקופה הזאת לחיות, מכיוון שאפשר למות. (-: וברצינות : כיוון נכון של האופניים אוכף מתאים ואימונים מתאימים, ללא כאבים. אני מתאר לעצמי שאורולוג, או רופא ספורט אולי יוכל לתת לך דיעה נוספת שלו. בהצלחה
|