הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 11:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי בן הרוש עם תוכן  מה דעתכם על אופני haro sonix
נושא: מה דעתכם על אופני haro sonix תאריך: 4/28/2008 11:05:00 AM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש

האם יש למישהו נסיון איתם
http://www.matzman-merutz.co.il/?catid=%7B80C9DD77-A955-4EE5-8F17-E0671A8C7806%7D&itemid=%7B2702582E-CD12-4DAE-B68A-A43667E7FE6F%7D


חזרה לפורום