הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 12:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  HARO SONIX
נושא: HARO SONIX תאריך: 4/28/2008 12:13:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי יש אותם שנה,אופניים נפלאות.שדרגתי את הבולם הקידמי לפוקס 120,והם עכשו עוד יותר נוחות.האופניים הם xc,ודרופים שפויים. ;)


חזרה לפורום