טקסט הודעת פורום
4/28/2008 12:13:00 PM
זיו קנטור
HARO SONIX
נושא:
HARO SONIX
תאריך:
4/28/2008 12:13:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי יש אותם שנה,אופניים נפלאות.שדרגתי את הבולם הקידמי לפוקס 120,והם עכשו עוד יותר נוחות.האופניים הם xc,ודרופים שפויים. ;)
חזרה לפורום