נושא: מוסיף על הערות החברים תאריך: 4/28/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במחירים כאלה אל תיגע באופניים עם בולמי זעזועים (גם לא "רק אחד", ובודאי לא שניים) - גם אם נראה לך כאילו הם עובדים בחנות - הם יפסיקו לעבוד מהר מאוד... אותו דבר לגבי בלמי דיסק.
אם תוכל לותר על הילוכים (פחות נורא ממה שזה נשמע), זה גם עדיף. שבילים שאי אפשר לרכוב בהם ללא הילוכים - כדאי להכנס אליהם עם אופניים עם גלגלים מתאימים ומיסבים מתאימים, שממילא לא נכנסים בתקציב שלך.
בהצלחה
|