נושא: ibike מקום מטריף לרוכבים בדרום תאריך: 4/28/2008 1:01:00 PM
מחבר/ת: aviva angel schrei
מקום מפנק לרוכבי אופניים ו מטיילים. הוקם על ידי שני רוכבי אופניים ותיקים מנחם ואביבה שרייבר. המקום נפתח מזה שבועיים ומתפקד בהצלחה. נותן כיסוי ללינה (חדרים ומיטות מפנקות) אוכל (משובח...) ולוגיסטיקה. :o נשמח לראותכם אצלנו - גם בקיץ ! בקיץ רכיבות בוקר ואחר הצהריים נפלאות ביותר במצפה רמון! המקום היחיד בו עוד אפשר לרכב בקיץ...
|