הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 2:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  חוות דעת נוספת........
נושא: חוות דעת נוספת........ תאריך: 4/28/2008 2:17:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

היום בביקורי אצל האורטופד היתגלו דלקות בגידים של הקרסול ומפרק היד המלצתו היתה כדורים.מנוחה.תחבושות. השאלה היא האם צריך להפסיק לרכב לגמרי בזמן פציעה כזו ?או אפשר להוריד את התדירות של הרכיבות.מה כדי לעשות ומה הפיתרונות במצבים כאלה לגבי הרכיבות.תודה מראש "רוכב פצוע"


חזרה לפורום