הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  זיו
נושא: זיו תאריך: 4/28/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

אהבתי את ההגדרה דרופים שפויים
מאיזה גובה אתה מרשה לעצמך ליפול? =)

בקשר לאופניים- אני רוכב על 2008, דגם מצוין, וזול יותר מקודמו.


חזרה לפורום