טקסט הודעת פורום
4/28/2008 5:01:00 PM
רז רפאלי
זיו
נושא:
זיו
תאריך:
4/28/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
אהבתי את ההגדרה דרופים שפויים
מאיזה גובה אתה מרשה לעצמך ליפול? =)
בקשר לאופניים- אני רוכב על 2008, דגם מצוין, וזול יותר מקודמו.
חזרה לפורום